ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) НА ОКАЗАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

 

 

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Нинішній Публічний договір (далі – Оферта, договір) є офіційною пропозицією «Виконавця» в особі ТОВ БІЗНЕССОФТ (юридична адреса: 65025, м. Одеса, 19-й кілометр Старокиївської дороги, офіс 29), за наданням інформаційних послуг юридичним та/або деездатним фізичним особам (далі – Заказчик) на перерахованих нижче умовах шляхом надання інформації через додаток «GeoTracker» – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на забезпечення Заказчика можливістю геотрекінгу в режимі on-line.

 

1.2. Принятие (акцепт) даної Оферти означає повне і безоговоркове прийняття Заказчиком всіх умов без будь-яких виключених та/або обмежених і прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Громадського кодексу України (далі ГК України) до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.

 

1.3. Даний Публічний договір про надання інформаційних послуг (Оферта) вважається закритим (акцептованим) з моментом заповнення Заказчиком облікового запису у вкладці «Реєстрація» в заяві «GeoTracker» Виконавця.

 

1.4. Виконавець і Заказчик надають взаємні гарантії своєї право- і деездатності, необхідні для укладення та виконання цього Договору про надання інформаційних послуг.

 

 

 

2. Визначення та терміни

 

2.1. У дійсних цілях Оферти нижченаведені терміни використовуються в наступному значенні:

 

Оферта – поточний публічний договір на надання інформаційних послуг.

 

Додаток – додаток «GeoTracker», який використовується Виконавцем на правах власності або іншою онлайн-платформою, який Виконавець буде використовуватися відповідно до Договору.

 

Інформаційні послуги – будь-які послуги Виконавця, види і вартість яких визначені в наданні, за наданою інформацією. Форма і необхідність надання супутніх інформаційних послуг визначаються Виконавцем самостійно.

 

Акцепт Оферти - повне і безоговоркове прийняття Оферти шляхом здійснення дій за попередньою оплатою Інформаційних послуг.

 

Виконавець – ТОВ БІЗНЕССОФТ або інша фізична та/або юридична особа, що має право надавати Інформаційні послуги Заказчику на умовах справжньої Оферти.

 

Заказчик - особа, створившее Акцепт Оферты на выложенных в ней условиях.

 

Договір на надання інформаційних послуг (далее – Договор) – договір між Заказчиком та Виконавцем на надання Інформаційних послуг, який полягає через Акцепт цієї Оферти.

 

 

 

3. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

 

3.1. Предметом справжньої Оферти є взаємне надання Заказчику інформаційних послуг силами Виконавця відповідно до умов справжньої Оферти шляхом надання Інформаційних послуг в інтерактивному (онлайн) форматі для впізнавання, попередньо заплаченого Заказчиком Виконавця.

 

3.2. Вартість кожного виду Інформаційна послуга встановлюється в додатку Виконавця. Даний договір про надання інформаційних послуг вважається укладеним з моменту реєстрації Заказчика в заявці Виконавця.

 

3.3. Платежі за цим договором здійснюються одним із способів запропонованих Заказчику, які включають в себе:

 

- оплата через інтернет-банкінг Приват24 либо платежные терминалы самообслуживания ПриватБанка;

 

- оплата за інвойсом (счетом), висланим на e-mail замовника, який вказано при реєстрації;

 

- іними способами за попереднім погодженням з Виконавцем.

 

 

 

4. Умови оказання інформаційної послуги

 

4.1. Виконавець надає Заказчику Інформаційну послугу місцеположення його трекерів.

 

4.2. Види та способи предоплати Інформаційні послуги вказуються в додатках «GeoTracker».

 

4.3. У випадку, якщо протягом 2 робочих днів Заказчик з тієї чи іншої причини не отримав доступ до Інформаційних послуг, йому необхідно звернутися в службу підтримки Виконавця за адресою: geotracker2019@gmail.com. Повернення коштів відбувається на картковий рахунок користувача за попередньою домовленістю.

 

4.4. Настоящая Оферта має силу акта про надання послуг. Приймання виробляється без описания відповідного акта.

 

4.5. Виконавець залишає за собою право анулювати участь облікового запису Заказчика в сервісі GeoTracker без повернення внесеної плати, у разі порушення правил поведінки під час надання або користування послугами таксі. Указаними порушеннями є: розжигання міжнаціональних конфліктів, послаблення, реклама, нецензурні викидання та ін. Про факти виявлення порушень користувачі можуть повідомляти за адресою: geotracker2019@gmail.com.

 

5. РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКАЗЧИКА В ДОДАТКУ

 

5.1. Надання Заказчику Інформаційної послуги можливо за умови створення в приложенні «GeoTracker» відповідного учетного запису у вкладці «Реєстрація». Учетний запис повинен містити коректні дані, такі як адреса електронної пошти та номер телефону Заказчика. Для користування можливістю оплати Інформаційні послуги через платіжний бот Приват24/Viber/Telegram номер телефона Заказчика повинен бути прив'язаний як фінансовий номер телефона ПриватБанку. Якщо Ви не є клієнтом ПриватБанку, використовуйте спосіб оплати через інвойс (счет), який надсилається на адресу електронної пошти Заказчика.

 

5.2. Заказчик несет відповідальність за конфіденційність пароля. При встановленні Замовником фактів несанкціонованого доступу до свого облікового запису, він зобов'язаний у короткі терміни повідомити про це обставини служби підтримки Виконавця за адресою: geotracker2019@gmail.com.

 

 

 

6. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

 

6.1. Виконавець зобов'язаний надати Заказчику цілодобовий доступ до сервісу GeoTracker з використанням облікового запису Заказчика.

 

6.2. Виконавець в процесі надання інформаційних послуг у вигляді онлайн-сервісу GeoTracker бере на себе обов'язки по технічному супроводу надання послуг.

 

6.3. Виконавець несе відповідальність за збереження та обробку персональних даних Заказчика, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання інформації Інформаційні послуги Заказчика.

 

6.4. Виконавець гарантує надання повного Заказчику та достовірну інформацію про надані послуги за його вимогою.

 

6.5. Виконавець вправі заблокувати обліковий запис Заказчика у разі порушення правил, зазначених у п. 4.5. данную Оферту без повернення внесеної плати.

 

 

 

7. ПРАВА І ОБЯЗАННОСТІ ЗАКАЗЧИКА

 

7.1. Заказчик зобов'язаний надати достовірну інформацію про адресу електронної пошти та номер телефону в процесі створення облікового запису (реєстрації) в додатку «GeoTracker». Заказчик несе відповідальність за достовірність такої інформації.

 

7.2. Заказчик зобов'язаний підтримувати в справному технічному стані обладнання та канали зв'язку, що забезпечують надання доступу до сервісу GeoTracker. Виконавець не несе відповідальності за непредоставление (неякісне надання) Інформаційної послуги за причиною, що не залежить від Виконавця.

 

7.3. Заказчик користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, регулюючим відносини по візовому наданню послуг.

 

7.4. Заказчик у разі надання йому послуги ненадлежащего якості вправе скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося за виною Виконавця та при доведеності вказаних обставин.

 

7.5. Усі претензії за якістю надаються Інформаційні служби повинні направлятися Заказчиком на адресу Виконавця через лист на електронну пошту geotracker2019@gmail.com. Срок розгляду претензій(ий) Заказчика Виконавця становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимоги про повернення грошових коштів) з моменту надходження претензій на адресу Виконавця, за результатами якого Виконавець приймає одне з наступних рішень: 1) про неузгодження з претензії і про відмову в поверненні грошових коштів, либо 2) про згоду з претензією і про задоволення вимоги про повернення грошових коштів.

 

7.6. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення грошових коштів, Денежні кошти повертаються Заказчику шляхом їх: зарахування рахунку Заказчика на кредитну карту, особистий рахунок або інші реквізити, погоджені сторони. Усі повернення грошових коштів здійснюються за умовами напряму Заказчиком на адресу Виконавця заявки у формі, яка буде вислана Заказчику листом електронною поштою. Сторони безоговорочно приймаються, що остаточне рішення про спосіб повернення грошових коштів залишається в кожному конкретному випадку на розгляд Виконавця. У разі повернення грошових коштів на рахунок Заказчика в банку або на рахунок Заказчика в платіжній системі, заповнене звернення на повернення грошових коштів з підпискою Заказчика за формою в сканованому електронному вигляді висилається на електронну пошту Виконавцю (додаються наступні формати файлу: gif, jpeg, pdf) . Заявка на повернення Денежних коштів повинна містити в обов'язковому порядку дані про рахунок Заказчика, комерційної організації (банку), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності в заявці необхідних коштів, необхідних для здійснення повернення грошових коштів, Виконавець не гарантує строків, зазначених у п. 7.8.

7.7. Денежні кошти зараховуються на рахунок у банку, вказаний Заказчиком, протягом 30-ти календарних днів з моменту, коли Виконавець отримав підписане та скановане заявку Заказчика за формою. Фінансовий документ, що підтверджує внесення грошових коштів Виконавцем на рахунок Заказчика, є доказом виконання Виконавцем обов'язків по поверненню грошових коштів Заказчику, що безоговорочно приймається сторонами.

 

 

 

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

8.1. Виконавець і Заказчик, прийнявши до уваги характер наданої послуги, зобов'язані у разі виникнення спорів і різногласій, пов'язаних з наданням Інформаційних послуг, застосовують судовий порядок регулювання спору. У разі неможливості регулювання спору в судовому порядку, сторони вправи звертаються до Українського суду.

 

8.2. За невиконання або ненадлежащее виконання зобов'язань за сучасною Офертою, сторони несуть відповідальності відповідно до законодавства України.

 

 

 

9. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ

 

9.1. Заказчик, приймаючи умови справжньої пропозиції, приймає на себе також ризик втрати прибутку та ризикованих убитків, використовуючи онлайн-сервіс GeoTracker у процесі надання інформаційних послуг.

 

9.2. Виконавець не несе відповідальності за недопущення прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу) нижче очікуваного Заказчика, а також за прямі та косвенні убитки Заказчика, які приймаються обома сторонами.

 

9.3. Прийом до розгляду претензій Заказчика, з вимогою про повернення грошових коштів, припиняється за істечення 14 (чотиринадцяти) календарних днів з моменту використання послуг сервісу «GeoTracker». Іной спосіб продлення гарантованого терміну повернення коштів неможливий і протирічить цій пропозиції.

 

9.4. Претензії з вимогою про повернення грошових коштів повинні бути направлені Виконавцю не пізніше, чим за сутки до істечення гарантійного терміну. Інші претензії з вимогою про повернення грошових коштів Виконавцем розглядатися не будуть.

 

 

 

10. ФОРС-МАЖОР

 

10.1. Сторони звільняються від зобов'язань за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання виявилося наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору, і зробили неможливим виконання зобов'язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин, зокрема, але не обмежуючись, відносяться через вичайні ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, викликані, зокрема, землетрясіннями, наводненнями, ураганами та ін., тривалу відсутність електроенергії та інтернету. за независячими від сторони причинами, військовими діями, мятежом, забастовкою, масовими безпорядками, безпорядками та іншими протиправними діями, а також наведенням, пожежею, антитерористичними операціями, землетрясінням та іншими стихійними лихами, війною, військовими діями, неконтрольованими, протиправними діями та актами вандалізму третіх особи, революційні дії, громадські безпорядки, акти або дії органів державного управління, прийняття законних або підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього договору, та будь-які інші позаштатні обставини.

 

10.2. Срок виконання зобов'язань за цим Договором отодвигается на період часу, протягом якого діяли ці обставини та їх наслідки.

 

10.3. Якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки продовжують діяти більше шести місяців, сторони в короткі терміни повинні провести переговори з цілями виявлення прийнятних для інших Стороною альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.

 

 

 

11. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ

 

11.1. Заказчик гарантує, що всі умови пропозиції йому прийнятні і він приймає їх безумовно і в повному обсязі, без будь-яких умов, виїмок і оговорок.

 

11.2. У випадку, який не регулюється чинним Договором, Сторони зобов’язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавцем України.

 

11.3. Виконавцем за цим Договором є ТОВ БІЗНЕССОФТ та особа, що має право на надання таких Інформаційних послуг.

 

11.4. До даного договору застосовується законодавство України.

 

11.5. Сторони дають другу згоду на обробку та збереження персональних даних, які становляться відомими їм у зв'язку з укладенням цього Договору, в межах, в яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.